ما قاطع هستیم

در پاسخگویی

ما پر شور هستیم

در ارائه خدمات

ما متعهد هستیم

در پشتیبانی

مشتری گرامی خواهشمند است پیش از خرید گوشی ، تمام شرایط گارانتی را مطالعه فرمائید. خرید گوشی با گارانتی همراه آریا به منزله قبول تمامی موارد مندرج شده می باشد.

گوشی مطابق با مدل، شماره سریال، شماره IMEI و مدت زمان مندرج در این کارت بر اساس ضوابط استاندارد کارخانه سازنده موجود بر روی سایت یا مذکور در دفترچه راهنمای داخل جعبه مشمول گارانتی می باشد.
پس از زمان گارانتی، دستگاه دارای 3 سال خدمات پس از فروش میباشد.
شرکت همراه آریا متعهد می گردد چنانچه گوشی علی رغم رعایت تمامی شرایط استاندارد تولید کننده، در طول دوره گارانتی دچار مشکل سخت افزاری گردید، اقدام به برطرف کردن مشکل نماید.
تاریخ شروع گارانتي با توجه به کارت گارانتی مشخص میگردد و تاريخ فاكتور خريد ملاک شروع گارانتی نیست.
در صورت عدم تعمیر گوشی در مدت یک هفته تاریخ پذیرش، خریدار مجاز خواهد بود تا زمان برطرف شدن ایراد، یک گوشی جایگزین به صورت امانت دریافت نماید. درصورتیکه قطعه مورد نیاز پس از 1 ماه تهیه نگردید. شرکت خود را ملزم به تعویض گوشی معیوب با گوشی سالم میداند.
مبلغ گوشی هایی که شامل تعویض میشوند، با توجه به تاریخ شروع گارانتی، و کسر 2% استهلاک از قیمت گوشی برای هر ماه، محاسبه میگردد.

بروز هرگونه اشکال فنی ناشی از ضربه، شکستگی، نفوذ آب، مواد شیمیایی، آتش، نوسانات برق، گرد و غبار شدید، هرگونه دستکاری و تعمیر غیر اصولی توسط افراد متفرقه.
هر نوع دستکاری، خدشه یا کنده شدن هولوگرام و شماره سریال بطوریکه مشخصات دستگاه غیر قابل شناسایی باشد يا عدم تطبیق شماره سریال دستگاه با شماره مندرج در ضمانت نامه.
نصب نرم افزارهای راه انداز سیستم غیر اورجینال، برنامه های کاربردی مخرب و یا آلودگی به ویروس که به سخت افزار سیستم آسیب برساند، با نظر کارشناسان شرکت، گارانتی دستگاه را ابطال می نماید.
هرگونه تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتورهای دیگر

استفاده غیراصولی از دستگاه و عمل نکردن به استانداردهای تعیین شده و دستور العملهای ذکر شده در دفترچه راهنما و مذکور در سایت شرکت.
لوازم جانبي در تعهد شركت همراه آریا نمي باشد.
مخدوش شدن یا از بین رفتن اطلاعات موجود بر روی دستگاه در فرایند تعمیرات. هرگونه نصب برنامه پس از برطرف شدن مشکل سخت افزاری شامل هزینه میباشد.
ایجاد لکه های سفید، مشکی و یا روشن و خطوط افقی و یا عمودی بر روی صفحه نمایش.
بازیابی رمز عبور Apple ID / Google ID
هرگونه عملیات نرم افزاری شامل ریکاوری، نصب برنامه راه انداز سیتم ، نصب درایورها و ….

خدمات گارانتی فقط با ارائه کارت گارانتی انجام خواهد شد.
گارانتی شارژر و باطری 6 ماه ميباشد و هندزفری و كابل هاي شارژر دارای گارانتی نیست.
پذیرش دستگاه دلیلی بر گارانتی بودن آن نیست، تائید گارانتی تنها پس از بررسی کارشناسان صورت می گیرد.
به دلیل نیاز به شناخت علت اصلی بروز اشکال و در نتیجه تعمیر هر چه سریعتر آن، بهتر است دستگاه توسط شخص کاربر به واحد خدمات پس از فروش تحویل داده شود.
چنانچه در پی درخواست مشتری دستگاه تعمیر شده برای ایشان ارسال گردد مسئولیت بروز تمام حوادث احتمالی متوجه مشتری خواهد بود.
حداکثر زمان نگهداری گوشی آماده شده در بخش فنی 72 ساعت میباشد و پس از این زمان شرکت هیچ مسئولیتی در قبال تحویل آن ندارد.

و در انتها کادر متخصص این شرکت آماده پاسخگویی به کلیه سوالات نرم افزاری و فنی شما میباشد.

ثبت پیشنهادات
ثبت شکایات
شرکت در نظرسنجی